Fortrydelsesret
Da SecPro Sikring A/S kun handler med virksomheder, er der som udgangspunkt ingen fortrydelsesret. I særlige tilfælde kan SecPro Sikring A/S som en ekstra service dog vælge at tilbageføre en handel. Ved tilbagelevering af bestilte varer skal du selv afholde fragtudgifterne, ligesom du må forvente et mindre administrationsgebyr.
Da SecPro Sikring A/S er en grossistvirksomhed, som udelukkende sælger B2B, er der som udgangspunkt ingen lovkrav vedr. reklamation. SecPro Sikring A/S har dog valgt at yde 1 års garanti på alle vores produkter under nedenstående betingelser: Oplever du fejl eller mangler i forbindelse med en ordre, er du forpligtet til senest førstkommende hverdag efter modtagelse af pakken at gøre SecPro Sikring A/S opmærksom herpå. Før du sender en defekt eller mangelfuld vare retur, skal dette være aftalt med SecPro Sikring A/S. I denne forbindelse vil der blive oprettet en RMA-sag, og du vil få oplyst et RMA-nummer. Når du efterfølgende sender varen retur, skal du vedlægge faktura, RMA-nummer samt en fyldestgørende fejlbeskrivelse. Hvis faktura/købsbevis og/eller RMA-nummer mangler, forbeholder SecPro Sikring A/S sig retten til ikke at foretage reparation eller ombytning af varen. Fragtomkostninger ved returnering samt ansvaret for, at varen er pakket forsvarligt ind, påhviler dig. Skader som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at dine rettigheder bortfalder. Skønner SecPro Sikring A/S, at produktet er frit for fejl, eller at fejlen skyldes forkert brug, faktureres du et gebyr på 300,00 kr. plus moms og forsendelsesomkostninger. SecPro Sikring A/S forbeholder sig retten til enten at reparere et defekt produkt eller ombytte det med et tilsvarende eller bedre produkt. Reparationstiden for defekte produkter kan variere fra 2-5 uger alt afhængig af opgavens omfang og leveringstiden på eventuelle reservedele. SecPro Sikring A/S er under ingen omstændigheder ansvarlig for : 1) indirekte tab eller følgetab, 2) tab som følge af driftstab, 3) tab af avance, 4) tab af omsætning.
Fragt